Islamisering van Nederland en Europa, strategie en doel

Schermkopie-470 2014.12.23

Vorige week las ik een uitstekend artikel van Syp Wynia over de islamisering van Nederland met de titel ‘Meebuigen met de moslims: hoe de islam Nederland verandert’ (ook hier te vinden).

Een uitstekend artikel maar niet helemaal volledig want het doel, de strategie om dat doel te bereiken en de rol van de islam daarin ontbreken. Journalistiek waarschijnlijk ook niet verantwoord daarover te speculeren maar hé, ik ben geen journalist dus dat kan ik me wel veroorloven. Ik ga dat hier dus ook doen.

In de openingszin van het artikel staat o.a. ‘Dat de islam Nederland – van zichzelf geneigd tot aanpassen – verandert, is ­zeker’. Met name op dat ‘van zichzelf geneigd tot aanpassen’ wil ik even verder ingaan. Het wordt al jaren en ook nu nog steeds geroepen dat het Nederlandse volk zo tolerant is. Op veel punten is dat ook zo en moeten we dat vooral zo houden. Door de jaren heen zijn we op veel punten veel vrijer gaan denken en leven. Ik kan het weten want net als Syp ben ik van 1953 en dus opgegroeid in de roerige en heerlijke jaren 60.

Hetgeen Syp schrijft over de opvattingen van moslims ‘Veel opvattingen die moslims nu meenemen, wijken niet zo af van wat in Nederland vijftig jaar geleden gangbare opvattingen waren’ is heel herkenbaar voor mij, ook al omdat ik oorspronkelijk uit een Christelijk gezin kom. De onderwerpen die Syp noemt waren inderdaad taboe en de wekelijkse kerkgang en de zondag(srust) waren min of meer heilig. Ik heb er tijdens mijn middelbare schooltijd afstand van genomen.
Ook weet ik nog goed dat de eerste gastarbeiders Nederland binnen kwamen en ik daar zelf mee te maken kreeg bij mijn eerste werkgever. Jaren lang ben ik me niet bewust geweest van de Islam. Het speelde niet, het was geen onderwerp, er waren ook, zo leek het (ik woon m’n hele leven al in een dorp), niet veel moslims.

Maar ergens is het mis gegaan. Syp geeft hiervoor een aantal verklaringen in zijn artikel. Onder andere de toename van het aantal moslims, een assertieve jongere moslim generatie en wat hij noemt zelfislamisering, door mij vrij vertaald als het knuffelen van moslims. Dat knuffelen (heel veel voorbeelden hier) wordt vooral gedaan door de Nederlandse overheid. Die roepen al jaren dat we zo tolerant zijn. Maar is dat wel zo? Wordt het ons aangepraat en zijn velen daar ingetrapt? En is dat dan om de redenen die Syp aanvoert, onder andere naïviteit en schuldgevoel?

Volgens mij worden we al jaren lang gemanipuleerd. Je mag van intelligente bestuurders toch op z’n minst verwachten dat ze alles in het werk stellen om de rechtsstaat te beschermen. Dat doe je niet door een ‘godsdienst’ toe te laten die onze rechtsstaat het liefst nog vandaag afschaft en de sharia invoert. Als we zien wat er nu gaande is, met een moslimpopulatie van 6% (+ 1.000.000), dan kan je wel raden wat de toekomst gaat brengen. Onze ‘weg met ons’ politicus nummer één Alexander Pechtold heeft zelfs een keer aangegeven het geen probleem te vinden als de democratie bij een (dan laatste) democratische verkiezing zou worden weggestemd (in dat geval letterlijk de terreur van de meerderheid). Dat zou het toppunt van zelfislamisering zijn.

Dus er van uitgaande dat er bij ‘onze’ bestuurders voldoende gezond verstand aanwezig is durf ik te stellen dat we worden belazerd. Maar waarom doen ze dat, wat zit daar achter? Ik heb me daar de afgelopen tijd wat meer in verdiept (zoals een aantal van u op Twitter heeft gemerkt).
Het gaat dus om islamisering, what’s new zult u denken? Nou, dat die islamisering geen toeval is, dus geen zelfislamisering uit naïviteit en schuldgevoelens, maar dat daar voor is gekozen. Een bewuste keuze voor de islam als middel in een strategie waarmee de elite een bepaald doel wil bereiken.

Zoals ik al eerder schreef in mijn column ‘Niets is toeval, alles is gepland en je kan er niets aan veranderen’ (met daarin een verwijzing naar drie presentaties van Walter Veith) is het doel een nieuwe wereld orde met één wereldregering, één wereldreligie en één wereldleider. In een andere presentatie van Walter Veith, The UN & the occult agenda, wordt dat nog eens bevestigd op basis van allerlei eerder gepubliceerde uitspraken van vooraanstaande lieden. Hierna een kleine greep uit de sheets met uitspraken die Veith voorbij laat komen.

Schermkopie-963 2015.10.14     Schermkopie-959 2015.10.14

Schermkopie-962 2015.10.14     Schermkopie-966 2015.10.14

Schermkopie-971 2015.10.14

In één van de sheets staat o.a. de tekst ‘There’s going te be CONFLICT, COERCION and CONSENSUS’.
Dat brengt me bij de strategie en de rol van de islam(isering) daarin. Zoals in grote delen van de wereld is te zien zorgt o.a. de islam (al dan niet gemanipuleerd?) voor heel veel conflicten. Met de import van de islam (waaronder momenteel de aanhoudende ‘vluchtelingen’ stroom) halen we onvermijdelijk ook het conflict binnen in de Europese samenleving (want niet iedereen is eindeloos tolerant). Die instroom gebeurt onder dwang (coercion) zoals u die vrijwel dagelijks ziet (de onrust en oorlog in het Midden Oosten en wat dichterbij de verplichte AZC’s). Dwang zoals we die bijvoorbeeld ook zien bij de ‘éénwording’ van Europa. En zo zijn er legio voorbeelden te bedenken. Met deze strategie wordt dus bewust chaos gecreëerd die uiteindelijk (onder dwang, waaronder b.v. het inperken van vrijheden) zal moeten leiden tot consensus, ‘vrede en stabiliteit’ in een nieuwe wereldorde voor hen die daar (gedwongen) aan mee willen werken. Een nieuwe wereldorde in een marxistisch (de elite noemt het neo-‘liberaal’ of ‘sociaal democratisch’) systeem met daarin een relatief kleine zichzelf verrijkende bovenlaag (de elite) en een onderdrukte, werkende en verarmde onderlaag.

Ik laat het hierbij. Kijk naar de presentaties van Veith, in ieder geval naar die over de UN & the occult agenda. Hopelijk zal uw ongeloof over die nieuwe wereldorde verdwijnen of zal de inhoud u in ieder geval doen twijfelen en u aanzetten tot verder onderzoek, zoals ik dat ook zal blijven doen.

Geef een reactie

