STATEMENT: Ik als PVV aanhanger neem afstand van de uitspraak van Geert Wilders en zijn PVV!

De uitspraak van Geert Wilders heeft geresulteerd in een hetze tegen hem, de PVV en de aanhangers van de PVV, waaronder ik dus. Dat geeft te denken.

Laat ik voorop stellen dat zijn uitspraak dom en verwerpelijk is. Een verspreking in eerste instantie of vanaf het begin een (voor hem) duidelijke strategie? In het eerste geval wat mij betreft prima als hij doelde op criminele Marokkanen en hij dat ook bij de verkiezingsbijeenkomst zo had gezegd. In het tweede geval neem ik sterk afstand van zijn uitspraken. Strategie prima maar niet door te generaliseren en een groep, in dit geval Marokkanen, over één kam te scheren.

Terug naar de hetze van de laatste dagen, die ervaar ik als een uitgelezen kans voor de elite (Rutte 2, zijn gedogers en hun bazen in Brussel) om van Geert Wilders en de PVV af te komen. Dus m.i. niet de gespeelde verontwaardiging (walgen, braken, geschokt, etc.) maar de politieke angst voor een steeds groter wordende PVV en het mogelijke effect daarvan op de komende verkiezingen voor het EP was hun primaire drijfveer. Politiek is vaak een vies spel waarin de één het slimmer speelt dan de ander.

Wat de strategie van Geert Wilders ook moge zijn (mij een raadsel….of wil hij gewoon niet besturen?), van zijn verwerpelijke uitspraak is dus dankbaar gebruik gemaakt. Een mooi stukje strategie van de kant van de elite, gesteund door de media en alles wat daar als bruikbaar propaganda ‘materiaal’ (de mensen die steeds aan tafel zitten) voor werd ingezet.

En zoals te verwachten hapte politiek correct Nederland gretig toe. Uitstekend gepland door de elite. Nietsvermoedend en velen oprecht verontwaardigd trapten ze in de propagandaval. 2500 aangiften tegen Wilders via een standaard formulier. U ziet het, onder druk is zelfs de politie in staat te innoveren. Uw toekomstige aangiften worden vanaf nu snel en probleemloos opgenomen maar dat terzijde (nee niet uw aangifte .…. eh laat maar).

Dus ik ‘feliciteer’ de elite met de succesvolle uitkomst van dit buitenparlementair maar wel op ‘democratische’ wijze gevoerde proces (de meerderheid heeft nou eenmaal gelijk, toch?). Jammer voor mij en al die andere PVV-ers die ook besluiten afstand te nemen van de PVV want we zitten nu zonder partij.  We kunnen onze democratische stem niet meer kwijt. Eigen schuld, dikke bult hoor ik een aantal van u zeggen. Ja shit happens.

Dus ik en velen met mij zullen moeten wachten op een nieuwe, betere rechtse partij want door de mogelijke verdwijning van de PVV (?) hebben we in Nederland geen rechtse partij meer (de VVD die ik vóór Rutte 1 al de rug had toegekeerd is natuurlijk al lang geen serieus alternatief meer).

Ik eindig met goed en slecht nieuws. Goed nieuws is dat ik voor mijn programmapunt ‘Geen federale EU en NL uit de EU’ naar Artikel50 kan. Slecht nieuws is dat er voor mijn programmapunten ‘Stop de islamisering en massa immigratie’ en ‘Verminder criminaliteit substantieel’ (nog) geen alternatief is. Zolang die nieuwe, betere rechtse partij er niet is zal ik dus, om mijn stem niet te verliezen, helaas wat minder afstand moeten nemen en toch op de PVV moeten stemmen (zolang die nog bestaat).  Dus kom maar op politiek correcte gutmenschen, geef me maar een koekje van eigen deeg en kaffer me maar uit want goeie mensen zoals jullie mogen dat natuurlijk wel doen (het doel heiligt exclusief voor jullie alle middelen).

Een gedachte over “STATEMENT: Ik als PVV aanhanger neem afstand van de uitspraak van Geert Wilders en zijn PVV!

  1. U goed recht om mening en gevoelens te uiten en te handelen zo u goed dunkt.
    Zelf zie ik er niets verwerpelijks in om bv in de grote steden een immigratiestop met name marrokkanen in te voeren zie het eerder als een noodzaak.
    En ja mijn hart huilt maar dat maakt het niet minder noodzakelijk met de nadruk op nood.

Geef een reactie

